poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Daj, a będzie ci dane

Daj, a będzie ci dane. Mądre słowa. Takie życiowe. Doświadczyłem empirycznie, że coś w tym powiedzeniu tkwi. Niedawno zarządziłem konkursiwo z koszulką Palma Violets zdobytą na tegorocznym Open'erze w iście szczęśliwych okolicznościach. Z radością przekazałem ją zwyciężczyni. Tu Was zaskoczę. Poczta Polska nie zawiodła i tiszert nawet dotarł do adresatki. No i tego. Co to ja chciałem? Już wiem. W poniedziałek (ten poprzedni jeszcze lipcowy) wziąłem udział w konkursie zarządzonym przez Ultramarynę - naszego regionalnego śląskiego przewodnika po wydarzeniach kulturalnych. Stanąłem w szranki o nagrodę w postaci płyty Sealesia 3. Aby zgarnąć jedną z 6 płyt trzeba było wysilić mózgownicę i wymyślić nazwę jednego ze statków reprezentujących Śląsk. Spośród kilku propozycji wybrałem jedną. Okazało się, że zacną. We wtorek wchodzę na mejla i jest sygnał z Ultramaryny. Atak radości (czyt. tarzanie się po ziemi i zanoszenie się śmiechem). No co? Rzadko coś wygrywam. Nieprzyzwyczajony jestem. Dzięki Ultramaryno ;D
Radość jest uzasadniona. Wygrałem ociekające zacnością wydawnictwo z jeszcze bardziej ociekającego zacnością cyklu Sealesia promującego smakowite muzyczne kąski ze Śląska starannie wyselekcjonowane przez Marcina Babko z Wydawnictwa Falami. Sealesia 3 wyszła w nakładzie 1000 płyt. Każda z nich jest jedyna w swoim rodzaju. Wyjątkowość i unikalność płyt to zasługa Marty Frank, która jest odpowiedzialna za dizajn Sealesii 3. W ramach warsztatów projektowania wydawnictw postanowiła poprosić o pomoc dzieciaki z Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu oraz Chorzowskiego Centrum Pediatrii i Onkologii. Młodzież młodsza wzięła w obroty każdy egzemplarz Sealesii 3. Wszystkie płyty są ręcznie pokolorowane przez podopiecznych obu centrów. Pomysł przemegafestzacny. Pojadę francuszczyzną - chapeau bas. Pani Marto - jak Panią spotkam to chciałbym z Panią przybić piątkę. Z resztą z Panem Marcinem również. Bardzo dobra kompilacja. Bardzo. Świetnie się jej słucha. Elegancko, że na składance pojawił się przedstawiciel sceny muzycznej z Tarnowskich Gór. Chłopaki z Tape Reels przejawiają niemałe pokłady potencjału. Mam nadzieję, że na następnej kompilacji również ktoś z mojego miasta znajdzie Pana uznanie. Jest w kim wybierać ;)
Mnogość. Wielość. Urodzaj. Oprócz Tape Reels na Sealesii 3 znajdują się takie nazwy jak: Sambor, Hipiersonik, 100nka, Łapka, Czary Mary Koszmary i Ćmy, Holly Blue & Carlos, Blare For A feat. Anna Mikoś, Fair Weather Freinds, Ms. No One, Cuefx Band feat. Marcin Babko, Anything Useless (or Lifeless), Steel M@nkey, Worms of Senses, Generał Stilwell, The Abstinents, St. James Hotel, Natalie Loves You, Max Bravura i Lugozi.

Gratulacje za tę kompilację i trzymam kciuki za Sealesię. Kreatywności Wam nie zabraknie. Co do tego nie mam żadnych wątpliwości.

Jestem dumny, że jestem posiadaczem jednej z 1000 płyt. Serio. Okładka mojej prezentuje tak oto (chyba wpadła w ręce jakiejś młodej damy, gdyż we wnętrzu dominuje kolor różowy)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz