poniedziałek, 16 lipca 2012

Iksy i anioły

Już jest! Pojawił się! Singiel The xx! Pierwszy singiel z nowej płyty The xx nosi nazwę Angels. Dobra niech no się tylko troszkę ogarnę. Uff... Wdech/wydech... Już.
Dla takich chwil warto sterczeć przy kompie godzinami. 3 minuty od udostępnienia na Facebooku przez zespół nowej piosenki dostąpiłem zaszczytu przesłuchania jej. "Gdzie są słuchawki?!?". Na szczęście dosyć raptownie je zlokalizowałem. Nie chciałem, aby pierwszy odsłuch wersji studyjnej Angels sączył się z laptopowych głośników. Musiałem usłyszeć to na słuchawkach. Angels to kontynuacja drogi narzuconej na debiutanckim albumie. I bardzo dobrze. Iksy są jedyne w swoim rodzaju.
Niecierpliwie czekam na 10 września, gdyż właśnie na ten dzień jest zaplanowana premiera drugiej płyty The xx. Zespół nazwał ją Coexist. Stwierdzam, że czekam na to wydawnictwo bardziej niż na nowe albumy Bloc Party i Franz Ferdinand. Na Open'erze The xx skradli moje muzyczne serce. A ja nie mam zupełnie nic przeciwko ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz