wtorek, 14 grudnia 2010

Dla takich kawałków warto oglądać reklamy

Siedzę sobie kulturalnie w domowym zaciszu. Telewizor świergoli gdzieś tam w tle aż tu nagle, ni z gruchy ni z pietruchy me uszęta rejestrują znajome dźwięki. Niezwłocznie kieruję wzrok w stronę telewizora. Któż to raczył użyć piosenki Helicopter brytyjskiego bandu Bloc Party? Tak więc, kawałek Helicopter okrasił najnowszą reklamę pewnego polskiego browaru. Nie zmuszajcie mnie, żebym napisał, że chodzi o Żywiec. Ups ;P Co prawda nie przepadam za tą marką, twierdzę nawet, bez obrazy, że jest to piwo dla starych chłopów, ale składam wyrazy uznania za dobór kawałka do reklamówki.
Także jakby ktoś pytał to w najnowszej reklamie piwa Żywiec pojawia się kawałek zespołu Bloc Party - Helicopter.



Bloc Party darzę olbrzymim sentymentem. Moim zdaniem odcisnęli znaczące piętno na muzyce alternatywnej. Debiutancka płyta Silent Alarm z której pochodzi m.in. Helicopter zajmuje wysokie miejsce w boltzowym rankingu płytowym.

3 komentarze:

  1. jest wpis Bola
    jest okejka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego uważasz, że Żywiec jest dla starych chłopów? Ja lubię Żywiec a nie jestem ani stara ani tym bardziej nie jestem chłopem. Hehe Spoko rozumiem różnorodność gustów, choć wydaje mi się, że Twoje spostrzeżenia na temat wspomnianego browaru są po prostu następstwem zamierzonego przez reklamodawców ukierunkowania produktu na konkretną grupę konsumentów. Jak widać znają się na rzeczy:) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Tezę na temat konsumentów piwa Żywiec wysunąłem na podstawie wieloletnich obserwacji okolic sklepowych jak i około sklepowych ;) Doszedłem do wniosku, że "stare chłopy" najczęściej zaopatrują się w napój z Żywca.

    OdpowiedzUsuń