czwartek, 2 grudnia 2010

CCC czyli Czwartkowy Cykl Coverowy IV

Foals, Foals, Foals... Nie mogłem odmówić sobie przyjemności, ażeby czwartą odsłonę Czwartkowego Cyklu Coverowego poświecić zespołowi Foals. Doceńcie fakt, że i tak długo wytrzymałem. Cover autorstwa, Yannisa i spółki pojawił się dopiero w czwartej części cyklu. Każdy wie, że Foals to mój absolutny numer 1.
Oryginał The Bed's Too Big Without You w wykonaniu The Police jest na tyle charakterystyczny, że chłopakom ciężko było przemycić swoje brzmienie. Tak czy siak, uważam, że piątka z Oxfordu po raz kolejny odwaliła kawał dobrej roboty.



Podczas dzisiejszej Trójkowej audycji "Program alternatywny" gościem był Mikołaj Ziółkowski - organizator m.in. Openera i Coke Live Music Festival. Na pytanie czy na Openerze 2011 pojawi się zespół Foals powiedział, że nie pojmuje ich fenomenu. Jeszcze Pan zrozumiesz, Panie Ziółkowski. Jeszcze Pan zrozumiesz...

1 komentarz:

  1. Tak, tak, tak! Lubiiiimy to :)
    Przyznaję się bez bicia, że Panna Joanna lubi jednak stosunkowo od niedawna. Nie lubiłaby jednak wcale, gdyby nie Feeps'owe umiłowanie do zarażania ludzi muzyką - za co składam mu WIELKIE podziękowania :D
    Jak to możliwe, że człowiek, który organizuje takie, TAKIE imprezy, "nie pojmuje ich fenomenu"? Wytłumaczy mi ktoś, bo mój całkiem sprawnie funkcjonujący rozumek tego nie ogarnia...
    KonstAsia

    OdpowiedzUsuń