czwartek, 27 czerwca 2013

Sesja vs. blog = 1:0

Sad but true. A tu, taka mnogość rzeczy. MNOGOŚĆ! Sesyjo kończ się, bo są inne sprawy do ogarnięcia. Open'er to dobry motywator, ale ostatnią prostą uskuteczniam na rezerwie. Jednak nie tracę zapału! Trzymajcie kciuki za mnie jak i ja trzymam za Was ;)

W tak zwanym międzyczasie udało mi się parcjalnie zaliczyć ParkRocka 2013. Nawet kopnął mnie zaszczyt wręczania dyplomów uczestnikom przeglądu (dziękuję za taką możliwość, bardzo mi miło ;]). W tym roku powtórka z rozrywki. Jury rozpłynęło się nad umiejętnościami Tape Reels, zespołu, który w zeszłym roku grał jeszcze, jako Red House. Regulamin nie zabraniał im wzięcia udziału konkursie, więc wszystko wydaje się być w porządalu. Tape Reels zgarnęli główną nagrodę i zagrają na Gwarkach 2013 godzinny koncert. To był bardzo owocny weekend dla Tape Reels, gdyż dzień wcześniej też zostali docenieni na przeglądzie Rock Master w Pabianicach.
Drugie miejsce zgarnął zespół Indi, a trzecie przypadło post-rockowcom z Heath. Jury zdecydowało, że obie kapele zagrają Gwarkach 2013. Początkowo miejsce na scenie gwarkowskiej miało gwarantować pierwsze i drugie miejsce ParkRocka 2013. Jury zdecydowało, że zarówno Indi jak i Heath zagrają po pół godziny.
Bardzo się cieszę z wysokiego poziomu naszych kapel. Serio, macie patent na granie drodzy muzycy i trzymam za wszystkich kciuki. Szkoda, że nagradzane były tylko 3 miejsca. Jestem dumny, że mamy tak zacną scenę muzyczną ;D

Pozostając w temacie około gwarkowskim dzisiaj TCK ogłosiło niedzielną gwiazdę Gwarków 2013. Będzie nim legendarny polski zespół rockowy - Lady Pank!



2 komentarze:

  1. Łączę się z Tobą w sesyjnym bólu :) W poniedziałek byłam na koncercie po którym powinnam od razu zrobić recenzję, a dziś sobota i dopiero ją kończę... a przecież sesja nie zając, a koncerty to niestety..zające :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś sobie odbijemy sesyjne wyrzeczenia ;) Obiecuję Ci z tego miejsca ;D

    OdpowiedzUsuń