środa, 6 sierpnia 2014

S O H N

Przygotowania do 42-600 na DKU idą pełną parą. Byle do soboty! ;D
W tym samym czasie narzuciłem sobie reżim nowościowy tzn. odsłuchuję świeże wydawnictwa płytowe. Na tę chwilę chciałbym podzielić się z Wami muzyką jegomościa, którego poznałem za sprawą BANKS. Christopher Taylor, czyli SOHN wyprodukował dla Jillian Banks utwór Waiting Game zamieszczony na EPce London. Co by nie mówić raczej najzacniejszy track na minialbumie z 2013 roku.

Niedawno dotarłem do informacji, że SOHN wydał debiutancki album. Nie mogłem przejść obojętnie obok tego newsa. Tym samym zaprosiłem Anglika i jego album Tremors do Muzycznej Czasoprzestrzeni. Okazało się, że była to bardzo korzystna decyzja. Przyznaję, że płyta nie od razu wpadła mi w ucho. Tremors jest niczym kopalnia. Trzeba się w nią zagłębić i samemu wydobyć pochowane diamenciki. Ja takowe zlokalizowałem. Warto było dłużej pogrzebać. Gdzieniegdzie słyszę na debiutanckiej płycie SOHN (nie będę odmieniał) trochę projektu Moderat, trochę James'a Blake'a. Obu tych artystów lubię, szanuję i wracam do ich twórczości, więc dla mnie bomba. Na płycie panuje niezwykły klimat. SOHN potrafi zaczarować dźwiękiem.

8 października SOHN zagra w ramach After Tauron Nowa Muzyka w katowickim Jazz Club Hipnoza. Zastanawiam się co z tym faktem zrobić, ale raczej nie ma się nad czym zastanawiać ;)

Rzućcie uchem na utwór Lights.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz