czwartek, 20 listopada 2014

Ahoj muzyczna przygodo z Outrave!

Zacząłem nową muzyczną przygodę. Stanąłem naprzeciw kolejnemu arcyciekawemu wyzwaniu i stałem się częścią portalu muzycznego Outrave. To wielki zaszczyt i frajda móc z nimi współpracować. 

Zostawiam linkacza do strony Outrave.net oraz fanpejdża Outrave na FB (lajki mają się sypnąć, OK? ;D )

Poszperajcie sobie w bogatych zasobach Outrave. Znajdziecie tam wiele newsów (nowe kawałki, teledyski, info o koncertach), relacje i recenzje. O, jeśli już jesteśmy przy recenzjach :)

Popełniłem swoją pierwszą, premierową reckę dla Outrave. Zdecydowałem się napisać jak słyszę debiutancką płytę Curly Heads zatytułowaną Ruby Dress Skinny Dog.

Boltzowa recenzja Ruby Dress Skinny Dog.

Zapraszam do lektury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz