czwartek, 10 kwietnia 2014

Refleksyjnie alterna(k)tywnie

Alterna(k)tywni! Dzięki za pojawienie się na dzisiejszym spotkaniu. Mam nadzieję, że przymkniecie oko na moje niedociągnięcia i rozważycie ponowne przybycie w gościnne progi Punktu Sztuki. Pomimo mojego nieobycia ze sprzętem elektronicznym i paru wpadkach gramatyczno/słowno/jakichśtam daliśmy radę. Przyznaję, że słowo mówione to żywioł. Chapeau bas dla ludzi z tzw. gadanym.

Gwóźdź programu, czyli nowa płyta Artura Rojka Składam się z ciągłych powtórzeń to rzecz płynąca prosto z serducha. Analizować taką płytkę jak nowe dzieło Pana Rojka - sama przyjemność. Cóż mam jeszcze napisać. Składam się z ciągłych powtórzeń to świetna płyta i przybijam wirtualną piątkę z Panem Arturem Rojkiem. Kawał dobrej roboty!

Raz jeszcze dzięki przybyłym. Kieruję wyrazy uznania ;]
Oczywiście zapraszam za miesiąc na kolejne spotkanie Alterna(k)tywnych. Data i nazwa kolejnej płyty w trakcie ustalania.


Artur Rojek - Syreny przez jkrzysztof

7 komentarzy:

  1. mam propozycje na nastepne spotkania: Babyshambles- Pete Doherty, The Libertines

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Fajna propozycja. Dzięki. Wezmę pod uwagę. Chociaż z założenia w Alterna(k)tywnych mieliśmy iść w stronę nowości, premier płytowych rozważam każdą ewentualność.

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie latem pojawila sie nowa plyta Babyshambles. Pete Doherty nagrywa solo , wiec niebawem tez bedzie. letnie premiera wiosną to chyba nie takie wykopalisko??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprawdę staroć to to nie jest ;D Wolałbym jednak coś świeższego. Jak Pete rzeczywiście coś wypuści i będzie to jakościowe nie wykluczam, że może się pojawić na spotkaniu Alterna(k)tywnych. Na maj wybrałem coś z 2014 roku. Obiecuję, że będzie kontrowersyjnie. Nie mogę doczekać konfrontacji zdań na temat tego wydawnictwa. Przed Wielkanocą wszystko będzie jasne. Trzymajcie rękę na pulsie ;)

      Usuń
  4. to ja nie przyjdę:)) nie kupuję kota w worku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szanuję decyzję, ale i tak zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. to przyjdę:)) chyba

    OdpowiedzUsuń