wtorek, 22 kwietnia 2014

10 czerwca + Jack White = Lazaretto

Łołoło! Petarda, bomba, zidentyfikowany obiekt roznoszący rockowe uderzenie. Wczoraj niczym grom z jasnego nieba do mojej Muzycznej Czasoprzestrzeni wpadła kolejna zajawka nowego albumu Jacka White'a. Wczoraj dowiedzieliśmy się również, że zapowiedziany na 10 czerwca album Lazaretto będzie się składał z 11 utworów. Oto jak Jack White nazwał swoje nowe muzyczne dzieciątka:

1. Three Women 
2. Lazaretto 
3. Temporary Ground 
4. Would You Fight For My Love? 
5. High Ball Stepper 
6. Just One Drink 
7. Alone In My Home 
8. Entitlement 
9. That Black Bat Licorice 
10. I Think I Found The Culprit 
11. Want And Able 

Hm. Czyli naszym uszom nie obce są tracki nr 5 i od wczoraj 2. No to niechaj zabrzmią i w boltzowej Muzycznej Czasoprzestrzeni.

Instrumentalny czad w postaci High Ball Stepper.



A tutaj proszę ja Was tytułowy track Lazaretto. Strona intnetowaJacka White'a głosi wszem i wobec, że jest to pierwszy oficjalny singiel nadchodzącego albumu.


Cóż mam więcej dodać? Zaznaczam datę 10 czerwca w kółeczko. Czerwonym markerem ma się rozumieć. Wydarzenie niebagatelne. Ubiorę na ten dzień najlepsze trampki.
No i fajnie, że w perspektywie jest opcja usłyszenia/zobaczenia White'a na żywo -> headlineruje tegorocznemu Open'er Festival.

3 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę White'a na żywca plus Pearl Jam i The Black Keys na których czekałam od kilku lat. Niestety Opener tego roku nie dla mnie niestety:(:( Czekam więc na szczegółową relację. High Ball Stepper jest mega!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie dla mnie wielkie przeżycie móc zobaczyć/usłyszeć White'a na żywo. Banalnie to zabrzmi, ale naprawdę nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak White dla mnie jest całym zjawiskiem. JEdnak najbardziej chciałabym go zobaczyc i usłyszec na koncercie klubowym w jakiejś piwnicy w oparach dymu z cygar

      Usuń