wtorek, 8 kwietnia 2014

Oby dobry wieczór!: Son Lux

W marcu Son Lux pierdyknął EPkę Alternate Worlds z alternatywnymi wersjami kawałków z wydanej w 2013 roku płyty Lanterns. W nowe muzyczne szaty zostały obleczone kawałki Alternate World, Easy, Pyre, Lost it to Trying. Tak sobie pomyślałem, że wyklikam kilka zdań o EPce Son Lux, gdyż...

Urzekły mnie nowe wersje Alternate World i Lost it to Trying. Są fantastyczne! Skromniejsza niż w oryginale Alternate World (Alternate Age) brzmi korzystniej niż w wersji albumowej. Ponadto muszę przyznać, że minialbumowa odsłona Easy z gościnnym udziałem Lorde (tak, tej od Royals) też jest całkiem całkiem. Ten dęciak! Świetny jest. Lorde też daje radę na wokalu. Za to Build a Pyre (Begin Again) to już jak dla mnie trochę za dużo. Nie wiem gdzie mam podziać ucho. Na koniec Lost it to Trying (Mouths Only Lying). Znowuż jak w przypadku Alternate World (Alternate Age) Son Lux postawił na mniejszy przepych. Choć i tak jest bogato nowa odsłona jest bardziej subtelna. Ten sampel wokalny, albo co to w ogóle jest - no przecież on jest genialny. Złapałem się na tym, że mimowolnie próbuję go odtwarzać. W wersji z LP nie potrafię utrzymać skupienia do końca. A na Alternate Worlds chłonę każdą sekundę Lost it to Trying. Bardzo korzystna metamorfoza. Postanowiłem, że będę ograniczał słowo zacnie. Spoko poradzę sobie jakoś. Myślę, że inne słowo na "z" również się nada. Zjawiskowość. Kawałek Lost it to Trying z podtytułem Mouths Only Lying jest cholernie zjawiskowy.

Jeżeli macie chwilkę to zapraszam do odsłuchu. Chyba warto ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz