wtorek, 22 kwietnia 2014

SPP, BB i BLTZ

Czas jakiś temu po uskutecznieniu wpisu o niezwykle korzystnie brzmiącym utworze Sleep Party People pt.: In Another World zapragnąłem ponownie uraczyć ucho polecanym kawałkiem. Odpaliłem soundcloudowego plejera, a następnie skierowałem oko i kursor na komentarze. No i co ja paczu! Okazuje się, że artyści czuwajo i obserwujo ;)



Brian Batz jest wdzięczny za udostępnienie, mnie jest bardzo miło i wszyscy są zadowoleni. Kawałek wciąż jest wyśmienity, co więcej lider SPP ujawnił kolejny utwór. Piosenka Floating Blood Of Mine również znajdzie się na nowej płycie. Album Floating ma się pojawić 2 czerwca. W oczekiwaniu na owego długograja u mnie, u Boltza i jego Muzycznej Czasoprzestrzeni - Floating Blood Of Mine do odsłuchu. Kolejny piękny track. Posłuchajcie proszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz