czwartek, 20 stycznia 2011

CCC czyli Czwartkowy Cykl Coverowy X

Z moich misternych wyliczeń wynika, że mamy czwartek. Jak pomyliłem się w obliczeniach to mnie poprawcie ;)
Czwartki stoją pod znakiem coverów, ale dzisiaj będzie swoista dwoistość w jedności ;D W CCC, czyli Czwartkowym Cyklu Coverowym przemycę MNPB, czyli Muzycznego Newsa Pana Boltza.

Miałem zupełnie inną koncepcję na dzisiejszy CCC, lecz niejako zostałem zmuszony przez samego siebie do jej porzucenia. W świetle zaistniałej sytuacji nie pozostało mi nic innego jak zamieszczenie tegoż właśnie covera.
Otóż, dzisiaj przeróbka mojej ulubionej piosenki z trzeciej płyty The Strokes. Na albumie First Impressions of Earth pojawił się eargasmiczny utwór You Only Live Once.
Obiecuję, że ta wersja przerośnie nawet Wasze najśmielsze wyobrażenia.


Tätärä - You Only Live Once by Bltz


Oprócz Strołksów pojawia się również fragmentaryczny cover innej piosenki. Kto zgadnie jakiej? ;>

Jeszcze dwa słowa o autorach covera. Tätärä (jakkolwiek się to wymawia) to street funkowy zespół z Niemiec. Pozbawiony elektroniki projekt bazujący na spontanicznej zabawie muzyką.

I jeszcze ten news co to go zapowiadałem od samego początku. Główny powód zmiany moich coverowych planów.
Uwaga! Nowa płyta The Strokes będzie nosić nazwę Angels i wyjdzie 22 marca!

8 komentarzy:

  1. No ciekaw jestem co szanowni Strołksi tym razem wymyślą, generalnie rok 2011 bardzo fajnie się zapowiada pod względem wydawania albumów przez ulubione zespoły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No chyba ucho me wysłyszało fragmencik "Seven Nation Army" Nice:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam w zachwyt - cover palce lizać ;D
    Czekaaaamy na nowy album :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, weirdyland ;] Seven Nation Army to poprawna odpowiedź ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholera, no ;D Bałem się, że o to zapytasz ;D Niechaj nagrodą będzie satysfakcja odgadnięcia ukrytego motywu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha spoko niechaj będzie:) Czekam na kolejne zgadywanki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń