czwartek, 13 stycznia 2011

CCC czyli Czwartkowy Cykl Coverowy IX

Dzisiejszy Czwartkowy Cykl Coverowy poświęcę piosence zespołu, który znacząco przyczynił się do procesu dziwaczenia muzycznego Pana Boltza. Co prawda teraz już nie obserwuję ich poczynań, ale i tak dużo im zawdzięczam. Dzięki nim mogę pochwalić się znajomością gatunku muzycznego zwanego nu metalem. Korn, bo o nim mowa uszami/oczami małego Boltza charakteryzował się nietypowym, brudnym, pierdzącym basem, wstrząsającymi tekstami "o życiu" autorstwa Jonathana Davisa i metalowy "pierdzielnięciem". Taki zestaw robił na młodzieńcu duże wrażenie.


Word Up!, jedynka na Kornowym albumie Greatest Hits Vol. 1 z marszu została przeze mnie zapętlona. Poszperałem tu i ówdzie (bez skojarzeń) i odkryłem, że Word Up! jest coverem amerykańskiego zespołu Cameo będącego przedstawicielem sceny funk i R&B.
Lubię sobie raz na jakiś czas odkurzyć płytę Greatest Hits Vol. 1. Pamiętam, że gdy wszedłem w posiadanie tej płyty długo nie opuszczała mojego starego boomboxa ;D

1 komentarz:

  1. Oooo dzięki za przypomnienie tego kawałka bardzo bardzo go lubię!! No i oczywiście momentalnie przypomina czasy gdzieś z okolicy gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń