środa, 26 stycznia 2011

I only dance to songs I like, so I was sat down most the night

Ostatnio uciąłem sobie zacną pogawędkę z moją Rodzicielką. Od słowa do słowa doszliśmy do anegdot o tym, że zamiast pingwin mówiłem "pindzin", albo notorycznie zamiast kołdra mówiłem "kordła". Rozwalił mnie fakt, że będąc małym Boltzem szalałem za kawałkiem "Mydełko Fa", który w mojej wersji brzmiał "Szabada, szabada Mydeło Fa". Cóż, muzyka towarzyszyła mi od najmłodszych lat ;D
O, albo jak za młodu ubierano mi rajtuzy to zapytałem: "co to ja jestem baba, żeby nosić rajtuzy?!". I jeszcze taka złota myśl, spostrzeżenie, refleksja na widok pierwszych włosów na rękach: "mam włosy na rękach, zaraz wyrosną mi wąsy!" ;D
Ach... Pozdrowienia dla mojej Rodzicielki ;)

Dobra, pożartowałem sobie, powspominałem stare czasy, a teraz przechodzę do konkretów.

I only dance to songs I like, so I was sat down most the night.


Rozwiewam wszelkie wątpliwości. To nie jest moja złota myśl (choć podpisuję się pod nią obiema rękami ;D). To genialny fragment tekstu piosenki Mysterious Bruises zespołu Art Brut. Ten niezależny band z Wielkiej Brytanii to gratka dla fanów brytyjskiego akcentu. A jakże, również zaliczam się do tego grona. Brytyjski akcent miażdży ;D Kto jest ze mną? ;D
Dodam jeszcze, że Mysterious Bruises, ostatnia pozycja z płyty Art Brut vs. Satan, zagrzewała mnie do boju przed ustną maturą z angielskiego ;)

Art Brut może nie jest jakimś mega odkryciem, ale w mojej muzycznej czasoprzestrzeni są zawsze mile widziani. To takie muzyczne wariaty (pojęcie art brut to sztuka marginesu, sztuka tworzona spontanicznie, nieprofesjonalnie, prymitywnie, po swojemu), a ja lubię wariatów ;D
Emily Kane to największy hicior Art Brut. Warto posłuchać, oj warto ;)

1 komentarz:

  1. Hahahaha Mydełko Fa to też mój przebój! Razem z koleżanką z podwórka tworzyłyśmy autorski układ choreograficzny do tego cudu :)
    A no i ja również kocham angielski akcent mogę go słuchać bez końca! A Art Brut właśnie poznaję... pozdro!

    OdpowiedzUsuń