poniedziałek, 3 stycznia 2011

Don't you call anybody else baby



Och i ach... Kawałek niczym spod ręki Johna Frusciante. Wypisz wymaluj damska wersja Johna.
Wyobraźcie sobie moje zdziwienie gdy dotarłem do informacji (tutaj pobawię się w Plotka, Kozaczka i innego Pudelka ;D), że Emily Kokal - wokalistka Warpaint spotyka(ła) się właśnie z eks-Red Hotem Johnem Fru. Jaki ten świat mały ;)
Rzadko zdarza mi się tak cholernie szybko obdarzyć miłością szczerą nowo poznany kawałek. Baby z debiutanckiej płyty Warpaint - The Fool miażdży. Czym? Melancholijnością, prostotą i bagażem emocjonalnym. Znając życie pewnie pojawi się w ścieżce dźwiękowej 5 różnych seriali. No cóż, nadaje się.

1 komentarz:

  1. Miałam dziś pisać o tej piosence To jest mój song of the day. Piękna!! Czaruje..

    OdpowiedzUsuń