niedziela, 13 lutego 2011

TeVałeNowskie spoty

TeVałeNowskie spoty promocyjne ramówek są zacne. Pod względem muzycznym. Zauważyłem tendencję do ciekawych wyborów tła muzycznego. Zaczęło się jesienią 2008 od Imogen Heap i kompozycji Just For Now (miodzio!). Ale może sporządzę listę by lepiej zobrazować jak to po kolei szło ;D Otóż:


  • Jesień 2008: Imogen Heap - Just For Now
  • Wiosna 2009: Lenka - The Show
  • Jesień 2009: Regina Spektor - Two Birds
  • Wiosna 2010:  Modest Mouse - Dashboard
  • Jesień 2010: Delphic - Clarion Call
  • Wiosna 2011: Vampire Weekend - Run 
  •  
     
Pragnę zwrócić szczególną uwagę na najnowszą, ostatnią pozycję ;)
Dzisiaj zdarzyło się, że dorwałem się do pilota. Poczuwszy się jak pan i władca, dzierżąc pilota rozpocząłem z dumą skakać po kanałach. Jako że posiadam zawrotną ilość 6 kanałów telewizyjnych (nie licząc czeskich i słowackich(?)) miałem kuuuupę roboty. Przeskakałem wszystkie 6 kanałów wte i wewte. Nuda. Aż w końcu natrafiłem na coś muzycznie interesującego. Nowy spot ramówki TVNu na wiosnę 2011. Coś mi tam znajomo świergoliło. Znajomo brzmiącym kawałkiem okazał się utwór Vampire Weekend, Run.
Jest dobrze. Niechaj większe grono ludzi pozna zjawiskowy zespół za jaki uważam formację Nowojorczyków. Kawałek zamieszczony w reklamówce na pewno przyciągnie grono nowych fanów.
Z wampirami nie jestem za pan brat. Nie kumam tego całego wampirzego fenomenu. Ale! Ten wampirzy fenomen muzyczny kupuję w całości! Vampire Weekend zasługują na wyrazy uznania i wręcz nie godzi się ich nie znać ;>
Vampire Weekend mają na koncie dwa albumy. Rewelacyjny debiutancki self titled i zeszłoroczną, równie dobrą płytę Contra.

Swoją drogą jak obejrzycie sobie reklamówkę ramówki TVNu napiszcie mi czy nie kojarzy Wam się ona przypadkiem z fantastycznym teledyskiem pewnego zespołu na "O" ;) Zespół na "O" który, mam na myśli jest specem od zapadających w pamięć wideoklipów.
Jestem ciekaw czy Wy też zauważyliście podobieństwo.

Ramówkowe Run z drugiej płyty.

5 komentarzy:

  1. Ej no chyba zrobię wyjątek i włączę tv:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odgaduję hasło: pewien zespół na "O" to OK go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Correct! A o jakim konkretnym teledysku Pan Boltz myśli? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. This too shall pass, Panie Boltz. Szkoda, że to nie konkurs z nagrodami, po raz pierwszy w życiu bym coś wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Correct x2! Gdyby była przewidziana nagroda bankowo byś takową otrzymała ;D

    OdpowiedzUsuń