wtorek, 1 lutego 2011

Siostry Söderberg

Nie no, mówię Wam. Ja to jednak kocham dwugłosy i harmonie wszelakie. Kocham również piękne piosenki. No i wiadomo, kocham ociekające zacnością niewiasty ;)
Wyszło z tego coś na kształt boltzowej spowiedzi, ale jak się domyślacie nie pojawia się ona bez powodu.

Wszystkie elementy boltzowego wyznania, spina jeden zespół ze Szwecji - First Aid Kit. Zespół dwuosobowy. Duet jak kto woli. Siostrzany duet.
Klara i Johanna Söderberg wykonują przepiękne, akustyczne, folkowe piosenki. Harmonie głosów dwóch młodych dam ze Sztokholmu przeszyły oblicze Pana Boltza na wylot. Umiejętne wykorzystanie talentu owocuje niesamowitymi melodiami i niepowtarzalnym klimatem.
Ależ one zakrzywiły moją muzyczną czasoprzestrzeń! Zaserwowały mi skok w magiczne, nieefekciarskie, naturalne, swojskie rejony muzyczne. Nazwa First Aid Kit zobowiązuje. Muzyka dziewczyn jest swoistym lekarstwem dla duszy.
Magia debiutu z 2010 roku The Big Black and The Blue udzieliła mi się w trymiga. Dopiero zaczynam przygodę z First Aid Kit, ale wydaje mi się... Wróć! Jestem przekonany, że dziewczyny na dobre znajdą sobie miejsce w mojej muzycznej czasoprzestrzeni.



Klara to brunetka, a Johanna jest blondynką. Johanna jest mmmmm...mega fest zacna ;D

Nie żegnamy się z First Aid Kit, bo jeszcze tutaj kiedyś zaglądną ;)

2 komentarze:

  1. Bo Joanny już tak mają, że są mmmmm... A jeśli do tego blondynki, to już w ogóle och i ach ;D ;)
    Choć siostry ze Szwecji nie porwały mnie tak jak Pana Boltza, przyznaję, że tworzą świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń