piątek, 19 grudnia 2014

Open'erowy raport line-upowy 2015 (2)

Końcówka roku jest dla mnie szalona. Jest tyle, muzycznych fajności, o których chciałbym napisać... Szkopuł w tym, że nie potrafię wygospodarować czasu, aby tego dokonać. Ech. Mam nadzieję, że od dzisiaj ruszę z kopyta i kilka postów się pojawi. Naprawdę jest o czym pisać ;)

Zaczynam ogłoszeniem pierwszego headlinera Open'er Festival 2015. Pod względem marketingowym warto rzucić przed Świętami Bożonarodzeniowymi dużą nazwę, która zjawi się duchem i ciałem w lipcu w Gdyni. Karnet na Opka to zacny prezent pod choinkę, czyż nie? ;> Dzisiejsze ogłoszenie przyniosło kolejny powrót na Open'era. O 10:00 pojawiła się informacja o zespole Kasabian zasilającym line-up przyszłoroczną edycję festiwalu. Ich występ będzie można zobaczyć 4 lipca o 22:00 na Main Stage.

Kasabian powrócą na teren Lotniska Gdynia-Kosakowo po 5 latach. Ja nie narzekam. Dla mnie bomba, gdyż nigdy nie doświadczyłem Kasabian na żywo. Zdaję sobie sprawę, że Brytyjczyków można było tu i ówdzie w Polsce zobaczyć. Kotletowate ogłoszenie, ale osobiście chętnie rzucę okiem i uchem. Podobno są całkiem nieźli na żywo.

Fire na żywca? Why not?


2 komentarze:

  1. Całkowicie wstawiam się za tym, że są genialni na żywo. Przede wszystkim ich kontakt z publiką. Widziałam ich 3 razy, w tym roku w Berlinie nawet i piosenka Bow z nowej płyty została specjalnie zadedykowana polskim fanom, gdyż to był..na prawdę polski koncert w Niemczech i pierwsze...drugie..i pewnie trzecie rzędy były nasze :) Kto wie, może coś wspomną o tamtym wieczorze :) Ognia na pewno nie zabraknie.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, proszę ;D Informacje o dobrej formie koncertowej Kasabian się potwierdzają ;) Jak jeszcze pałają sympatią do polskich fanów to może być naprawdę konkretny gig.

    OdpowiedzUsuń