czwartek, 7 kwietnia 2011

CCC czyli Czwartkowy Cykl Coverowy XIX

Bloc Party - Say It Right (Nelly Furtado Cover) by Bltz


Czemu akurat ten kawałek?
Przyjmuję dzisiaj rolę posłańca dobrej nowiny. Nie ukrywam, że czuję się w tej roli niezwykle zacnie. Obym częściej miał sposobność do rozgłaszania takich wieści jak dzisiejsza.
Otóż pragnę powiadomić wszystkich zgromadzonych, że Bloc Party wraca z ogłoszonego po trasie koncertowej 2009 zawieszenia i zaczyna przygotowywać nowy materiał! Russell Lissack, gitarzysta brytyjskiego zespołu w wywiadzie dla New Musical Express oświadczył, że zarówno on, jaki i Kele Okereke (wokalista BP) pracują już nad nowym materiałem Bloc Party. Praca nad nowymi kompozycjami powinna na dobre ruszyć we wrześniu, gdyż obaj panowie mają przed sobą intensywne lato festiwalowe.

Chociaż każdy kolejny album po genialnym debiucie był coraz gorszy, sądzę, że warto czekać na ich kolejne wydawnictwo. Silent Alarm, czyli wspomniany przeze mnie wcześniej zjawiskowy krążek otwierający dorobek Bloc Party po dziś dzień wzbudza niesamowite emocje. Tej płycie poświęciłem calutki blogowy wpis. Korzystając z takiej klawej opcji, link do tego wpisu ukryłem tutaj.
Mam nadzieję, że potencjał, jaki przejawiali na debiucie i później częściowo na drugiej (A Weekend In The City) i trzeciej płycie (Intimacy) ponownie da o sobie znać na czwartym krążku. Miejcie oczy i uszy otwarte ;)

A propos covera, bo to w końcu Czwartkowy Cykl Coverowy jakby nie patrzeć chcę tylko powiedzieć, że piosenka Say It Right cholernie kojarzy mi się z wiosną. Trochę banalnie, aczkolwiek mówię jak jest ;D
Z kolei wersja Brytyjczyków sprawiła, że jeszcze bardziej polubiłem ten utwór. Że tak pojadę angielszczyzną, enjoy! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz