poniedziałek, 18 lipca 2011

Muzyczne newsy Pana Boltza - Red Hoci i ich nowy singiel!

Jest mi niezmiernie przyjemnie, ale tak bardzo, bardzo niezmiernie zaprezentować na moim blogu nowy, świeżutki, singiel Red Hot Chili Peppers. Tak, tak! Red Hoci wracają! Co prawda już bez Johna Frusciante (niepowetowana strata! Winszuję sam sobie, że udało mi się zobaczyć i usłyszeć RHCP jeszcze z Johnem w składzie w Chorzowie w 2007), ale za to z wieloletnim współpracownikiem, koncertowym towarzyszem i dobrym kumplem Johna - Joshem Klinghofferem. Jesteście ciekawi nowego oblicza Red Hot Chili Peppers? No ja myślę! ;D
Zapraszam do przesłuchania singla z nowego albumu I'm With You, który ujrzy światło dzienne 30.08.2011. Przed Wami utwór The Adventures of Rain Dance Maggie!



Powiem szczerze, że miłości od pierwszego przesłuchania nie doświadczyłem, ale z czasem im więcej przesłuchań tym bardziej do mnie ten kawałek dociera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz