wtorek, 8 listopada 2011

Dzień dobry wieczór! Jestem Boltz (rok później)

Wczoraj minął rok od zamieszczenia mojego pierwszego wpisu. Dacie wiarę? Rok pisania o muzyce. Jak ten czas zapiernicza... Jak pisałem post rozpoczynający blogową przygodę nawet nie wyobrażałem sobie, że rok później dalej będę wystukiwał na klawiaturze boltzowe, muzyczne herezje ;)
Doskonale pamiętam wieczór 7 listopada 2010 roku. Chociaż jak tak głębiej pomyślę to może jednak nie tak doskonale, gdyż za cholerę nie mogę sobie przypomnieć gdzie znalazłem utwór Foalsów dołączony do najpierwsiejszego posta. Fejsbuk czy Jutjub? Hmm. Jak sobie przypomnę to dam znać ;P W każdym razie to był impuls. Tak jak wówczas napisałem. Tak Panie Boltzu! To jest ten moment! No i ryps! Rąsie się trząsły, ale ciiii... Nikomu ani mru mru ;) Nerwowo wklepywałem myśli tworzące się w mej kudłatej głowie.
I tak zostało po dziś dzień.

Ten blog, moja wykreowana muzyczna czasoprzestrzeń jest swoistym hołdem dla muzyki. Muzyka inspiruje. Muzyka porusza. Muzyka potrafi wkurzyć, rozczulić, rozśmieszyć. Cała gama emocji. Dziękuję za to wszystko i chcę więcej! Dalej będę eksplorować, wyszukiwać, drążyć i penetrować w celu znalezienia muzycznych perełek, których jest mnóstwo. Tylko, że skubane mają tendencję do chowania się w przeróżnych zakamarkach. Ależ o ile większa jest satysfakcja jak już się je znajdzie.

Do tego posta chciałbym dołączyć video październikowego info.kultur.tg stworzone przez GwarekTV, w którym udowadniam, że słowo pisane bardziej mi leży niż słowo mówione ;) (od 1:20)

info.kultur.tg - X.2011 from gwarektv on Vimeo.

3 komentarze:

  1. Haha, jesteś sławny!!!:DDD Następnym razem zapanuj nad rękami:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję bez bicia, że straciłem panowanie nad rękami. Wymknęły się spod kontroli ;P Aż tak rzuca się w oczy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieee, jest zupełnie ok :D w sumie to niezły dodatek, pokazuje jak bardzo przeżywasz wszystko co związane z dobrą muzyką ;)

    OdpowiedzUsuń