piątek, 6 września 2013

Gwarkowanie 2013

Rozpoczynamy Gwarki 2013! Święto miasta Tarnowskie Góry w tym roku przypadło na weekend od 6 do 8 września. Wczoraj wieczorem miałem okazję przejść się po centrum Tarnowskich Gór. Atmosfera Gwarków wisiała w powietrzu. Mówię Wam. Wielkie wrażenie zrobiły na mnie zjawiskowe iluminacje na Rynku i ul. Krakowskiej. To trzeba zobaczyć ;D

Gwarki to nie tylko radość dla oczu. W tym roku do Tarnowskich Gór zawitają m.in. Lady Pank, IRA, Gooral i Oberschlesien. Najbardziej zacieram ręce na występ Goorala. To, co robił z publicznością na Woodstocku jest imponujące. Moim skromnym zdaniem warto też dać szansę zespołom z ParkRocka 2013. Tape Reels, Heath, Indi. Młode kapele znają się na rzeczy. Sprawdźcie ich.
Bardzo ciekawy jestem jak zaprezentują się goście z Niemiec, czyli Super Dance Orchestra. Indietroniki chyba (na pewno) na Gwarkach jeszcze nie było. No i oczywiście Brytyjczyk Danny Bryant z zespołem. Z tego co słuchałem, chłop potrafi co nieco podziałać na gitarze.

Pełny program Gwarków -> klik.

Do zo! Wpadajcie na Gwarki 2013! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz