sobota, 3 stycznia 2015

Szkice

Efektem noworocznych rozmyślań o muzyce doszedłem do wniosku, że w 2015 roku nową płytę mogą wydać Foals. Jakoś z trzy miesiące temu wrzucili na Instagrama zdjęcie gitary i klawiszy z opisem "It starts....", które można interpretować w miarę jednoznacznie. Czekam z niecierpliwością na dalsze wieści z obozu brytyjskiego zespołu.

Perspektywa nowego wydawnictwa była na tyle inspirująca, że dzisiaj wrzucam kawałek, a właściwie szkic muzyczny zarejestrowany podczas sesji nagraniowej ostatniego w dorobku Foals albumu Holy Fire. Ten i inne robocze fragmenty utworów z albumu wydanego w 2013 roku znalazły się w Holy Fire Deluxe Edition. Z leksza rarytasik. Wszystkie wstępne fragmenty piosenek zostały wydane w ramach deluxe'a pod nazwą Where's There Smoke - Loops / Sketches / Figures of Music. Kiedy pierwszy raz szkice wpadły mi w ręce specjalnie się nie zachwyciłem. Byłem "objedzony" nowym materiałem. Po roku do niego wróciłem i wow!
W ogóle super sprawa i ukłon dla Foalsów za podzielenie się zakulisowymi materiałami. Przy płycie Total Life Forever byliśmy świadkami podobnej sytuacji. 
Wczesna faza Inhaler, albo surf rockowa wersja Out of the Woods, riff ze Stepson i wiele innych. Do odsłuchu zostawiam Wam początkową fazę brzmienia kawałka Providence. Ten bas!



A tutaj wersja, którą znajdziemy na płycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz