środa, 21 stycznia 2015

Wombaty dumnie prezentują

Liverpoolska grupa pod wezwaniem australijskiego torbacza. Znacie The Wombats? Trzeci album w drodze, a mnie wzięło na wspominki.

Materiał z The Wombats Proudly Present: A Guide to Love, Loss & Desperation to dla mnie kolekcja indie rockowych hymnów. Praktycznie każdy utwór na płycie nuciłem, wystukiwałem rytm gdzie bądź, wtórowałem wokalnie Matthew, Tordowi i Danowi. Ta płyta miała przysłowiowe cohones mimo luźnej, kabaretowej formy (za, którą wielce szanuję Wombaty).
Następcę debiutu potraktowałem dosyć pobieżnie. Obecnie nadrabiam tę zaległość. W 2011 nie wyczuwałem przyciągania od The Wombats Proudly Present... This Modern Glitch. Z otwartym umysłem i pełen chęci sprawdzam, czy po latach coś się zmieniło.

Po 4 latach od "dwójki" The Wombats przygotowali 11 utworów składających się na trzeci w ich dorobku album długogrający. Glitterbug ukaże się światu 6 kwietnia. Jak komuś zależy na pre-orderze to odsyłam do wombatowej strony internetowej. Nie będę zanudzał tracklistą Glitterbug. Nadmienię tylko, że znajdują się na niej 2 utwory, które doczekały się teledysków. Kreskówkowy Your Body Is a Weapon pojawił się w 2013 roku, a najświeższy horrorystyczny Greek Tragedy krąży po internecie od 15 stycznia. W demonicznej roli głównej Michelle... znaczy się April Pearson (pozdrowienia dla fanów serialu Skins ;) )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz