czwartek, 2 maja 2013

Czwartkowy Cykl Coverowy XXXIV

Coraz trudniej o dobry cover. Albo moje wymagania stały się zbyt wygórowane, albo szukam w złych miejscach. Jak już się cosik trafi to z utęsknieniem czekam do czwartku, bo jak covery to tylko w czwarty dzień tygodnia. Coś się trafiło, mamy czwartek. Do dzieła! ;D

Zaplanowałem sobie, że tym razem w Czwartkowym Cyklu Coverowym przy okazji zapowiem płytę, o której mówią już prawie wszyscy. Pewnie już słyszeliście, że Daft Punk 17 maja wydają swój 4. album. Zapewne wiecie też, że na płycie pojawią się szacowni goście (m.in. Pharrell Williams, Nile Rodgers, Julian Casablancas). Ostatnio w internecie pojawił się pierwszy singiel z Random Access Memories. Nie zamieszczę oryginalnej wersji Get Lucky z featuringiem Pharrella Williamsa, lecz wrzucę delikatnie mówiąc genialny cover tej piosenki autorstwa indie folkowego zespołu Daughter.
Pani trzymająca władzę w Daughter nazywa się Elena Tonra. Skład wypełniają jej kompani Igor Haefeli i Remi Aguilella. Zwróciłem na nich uwagę, a raczej moja uwaga została na nich skierowana przez wielką fankę folkowych brzmień z Poznania (Tarnowskie Góry pozdrawiają Poznań!, a wujas Boltz pozdrawia Laizly, dzięki za rekomendację! ;] ). EPka Daughter zatytułowana The Wild Youth na dobre stała się integralną częścią mojej Muzycznej Czasoprzestrzeni. To wszystko zasługa godnego podziwu pełnego pasji głosu Eleny. 4 klimatyczne kawałki na The Wild Youth rozbudziły apetyt i człek chciał więcej. 18 marca życzenie się ziściło. Długograj If You Leave ujrzał światło dzienne.Wielce polecam.

Tymczasem z dumą wrzucam najlepszy cover jaki słyszałem od dłuższego czasu. Daughter grają/śpiewają piosenkę Daft Punk Get Lucky.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz