czwartek, 23 maja 2013

Można tańczyć

Chmury, zimno, jakieś kapuśniakowate opady. Brrr. W tym roku tendecja psucia się pogody na weekend (i nie tylko) została utrzymana. Ale luźno, nic się nie martwcie. Jeszcze nadejdą ciepłe dni.
Na tę chwilę mam dla Was propozycję muzyczną przy, której możecie się rozgrzać. Sam mam kłopot usiedzieć przy tym tracku na miejscu. Nóżka pracuje, a i główka odchyla się rytmicznie to tu to tam ;)
Dajcie się ponieść nowemu kawałkowi Crystal Fighters. LA Calling znajdzie się na krążku Cave Rave, który wchodzi do sprzedaży na początku przyszłego tygodnia (tj. 27 maja). W LA Calling tkwi duch debiutanckiej płyty zatytułowanej Star of Love. Takich Crystal Fighters obdarzyłem wielkim szacunkiem. Mam dla Was coś co nie sprawi, że zrobi się ciepło na dworze, ale (mam nadzieję) sprawi, że zrobi się Wam gorąco na serduchu. Za pośrednictwem hiszpańsko-angielskiego bandu pragnę przekazać Wam drodzy czytacze trochę pozytywnej energii. Można tańczyć ;)


Jeszcze dodam, że będą 4 okazje, żeby usłyszeć nowy materiał z Cave Rave na żywo. Pierwsza już 25 maja w Warszawie (Palladium). Druga w lipcu na gdyńskim Open'erze 2013. Trzecia 11 listopada ponownie w Warszawie, ale tym razem w Stodole. Czwarta 12 listopada w Krakowie w Klubie Studio.

1 komentarz:

  1. Też właśnie ich dzisiaj słuchałam w ramach przygotowań do Openera:)

    OdpowiedzUsuń