czwartek, 11 lipca 2013

Oddam w dobre ręce - konkurs Palma Violets

Historyczna chwila dla Pana Boltza i jego Muzycznej Czasoprzestrzeni. Pierwszy (i mam nadzieję, że nie ostatni) konkurs z nagrodą materialną w postaci koszulki brytyjskiego zespołu Palma Violets w rozmiarze "S". Wielką frajdą jest dawać i tak też chcę uczynić. Wedle zapowiedzi złożonej w relacji z Heineken Open'er Festival 2013 ogłaszam konkursiwo. Pozwolę sobie skopiować część relacji traktującą bezpośrednio o zaistniałej sytuacji.

"Pod koniec koncertu basista Chilli Jesson rzucił otwartą butelką w górę. Zgadnijcie kto ją złapał. Jam to nie chwaląc się sprawił. Oblałem się trochę, ale co tam. Jak już odchodziłem od Alter Klub Stage pomyślałem: "Kurde, jak już złapałem tę pieprzoną butelkę to czemu by nie zdobyć na niej autografów. Przecież nikt mi nie uwierzy, że to butelka od Palma Violets." Obejrzałem się w stronę sceny i namierzyłem Chilliego Jessona palącego papierosa tuż przy barierkach. "Lecę". Zawołałem, zapytałem czy się podpisze na butelce, którą rzucił w tłum, bo tak się składa, że udało mi się ją złapać. Powiedział, żebym poczekał. Nie przyszedł z markerem. Przyszedł z koszulkami. "Rozdaj je ludziom". Toteż rozdałem, ale została mi jedna. Oddam ją w dobre ręce. Biała eska z okładką singla Best of Friends."
O taka:





Obietnicę oddania w dobre ręce potraktowałem dosłownie. Koszulkę zdobędzie osoba, która nadeśle najciekawsze zdjęcie własnych rąk. Obu. Liczę na wielką dozę kreatywności z Waszej strony. Dodatkowo wspieram integrację. Raczej będziecie musieli zaangażować kogoś jeszcze, aby pyknąć fotę. No pardonsiwo, wymagającym Boltzem jestem ;)


Zdjęcia rąk proszę wysyłać na adres iamboltz.konkurs@op.pl do... powiedzmy 21 lipca. W tytule maila wpiszcie proszę Konkurs PV. 22 dnia lipca wbijam na maila, dziwię się, że takie duże zainteresowanie, przeglądam, uśmiecham się, oceniam, wyłaniam zwycięskie zdjęcie i ogłaszam na blogu komu oddam koszulkę Palma Violets. Powodzenia! ;D

2 komentarze: