piątek, 6 czerwca 2014

Kolory. Kolory wszędzie

Uff. Kolejny porażający intensywnością dzień za mną! Początek mega fizyczny, środek z resztą też. Nogi wchodzą mi tam gdzie kończy się kręgosłup. Jednak zwieńczenie dnia było do cna artystyczne. Tym razem nie za sprawą koncertu. "Jee, Boltzu nie pisze o muzyce". Do muzyki zaraz przejdziemy. Jeno najpierw uskutecznię krótką dygresję o sztuce.
Dzisiaj w Tarnowskich Górach odbył się wernisaż w miejscu nietypowym, bo w nieużywanej przestrzeni Dworca PKP. Ucztę dla oka zawdzięczam trzem artystom z Tarnowskich Gór Markowi Pawełkowi, Kamili Koniarskiej i Jakubowi Świszczorowskiemu. Ich tematem przewodnim była podróż w kosmos. Zaaranżowanie pierwszego piętra Dworca PKP w Tarnowskich Górach pod wystawę malarstwa, ilustracji i instalacji uważam za niezwykle udane i cieszę się, że mimo zmęczenia nogi zaniosły mnie na to zacne wydarzenie. Ja to takim muzycznym pożeraczem jestem i na sztuce się nie znam, ale mnie się podobało. Polecam. Więcej informacji o wystawie znajdziecie o tutaj.

Wracając do muzyki. Obecnie nastrajam się do jutrzejszego Festiwalu Kolorów w Katowicach przy najnowszym kawałku Caribou. Jak patrzę na zdjęcie z filmiku promującego kawałek Can't Do Without You to już widzę te kolorki wzbijające się w górę o danej godzinie ;D  Nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że będzie przekozacko!

Nowa płyta Caribou zatytułowana Our Love wyjdzie na początku października. Do odsłuchu Can't Do Without You z tegoż wydawnictwa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz