czwartek, 19 kwietnia 2012

CCC czyli Czwartkowy Cykl Coverowy XXXI

Juniorzy w natarciu! Miałem czekać z tym coverem do Dnia Dziecka, ale 1 czerwca wypada w piątek, a wystarczy spojrzeć na tytuł posta i już wiadomo, że covery = czwartek. Postanowiłem, że nie będę czekać i zarzucę tym coverem już teraz.

Gdy patrzę na takie dzieciaki jak te z Children Medieval Band ogarnia mnie nostalgia i wracam w myślach do czasów dzieciństwa. Zastanawiam się i zadaję sobie pytanie: "Panie Boltzu, a co Pan robił w wieku 8 lat?". Co robiłem w wieku 8 lat jest w tym momencie nieistotne. Ważne, że współczesne dzieciaki nie boją się wziąć na warsztat piosenki zespołu Rammstein i zagrać je tak bezkompromisowo zjawiskowo, że gęba się śmieje. Nie sądziłem, że usłyszę utwór Sonne w innym wykonaniu niż w oryginale. Powiem Wam, że przy tym coverze wymiękam. Jestem oczarowany nieporadnością i zaangażowaniem dzieciaków z Children Medieval Band. A jak już pojawia się epickie outro na skrzypkach - całkowicie odlatuję ;D
Posłuchajcie jak brzmi piosenka Sonne autorstwa Rammsteina (jedynego zespołu, któremu język niemiecki pasuje jak ulał i nie zaniża wartości artystycznej, a wręcz ją podnosi) w wykonaniu dzieciaków w przedziale wiekowym 5-10.

2 komentarze:

  1. Ja przy skrzypkach doznałam ciarek na całym ciele ;) Kochane dzieciaki ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. O żesz kurde! Moim hitem w wieku 7 czy 8 lat był Puszek Okruszek a idolem Natalia Kukulska! Teraz moim idolem jest to maleństwo przy bębnie!

    OdpowiedzUsuń