niedziela, 1 kwietnia 2012

Dla takich kawałków warto oglądać reklamy (wejście nr 5)

Raz jeszcze na moim blogu zamieszczam post zainspirowany reklamą. Nic na to nie poradzę, że spece od reklamy wybierają zacne kawałki ;P
A poza tym tylko czekałem na okazję, żeby poniższy utwór zademonstrować, uwidocznić, uwypuklić i wyeksponować w mojej Muzycznej Czasoprzestrzeni. Grzechem byłoby nie skorzystać z nadarzającej się sposobności i nie uskutecznić powyższych czynności z piosenką, którą mam na myśli.

Dotychczas pisałem o 4 reklamach z czego 2 były reklamami piwa. Wspominam o tym ponieważ tym razem również kompania piwowarska stoi z świetnym doborem muzycznym. "Lech się dzieje" moi drodzy. Tak właśnie brzmi slogan z nowej reklamy piwa Lech. Wszyscy pamiętamy histerię, panikę, sakramenckie wzburzenie i dziwne skojarzenia związane z jednym z wcześniejszych haseł Lecha - "Zimny Lech". Do nowego sloganu chyba nikt się nie przyczepi. Na pewno nie można przyczepić się do tła muzycznego reklamy, w której możemy uświadczyć utworu Midnight City, który wyszedł spod ręki M83. Midnight City znajdziemy na albumie Hurry Up, We're Dreaming z 2011 roku. Co więcej artystę kryjącego się pod pseudonimem M83, czyli Anthony'ego Gonzaleza będziemy mogli posłuchać na żywo 6 lipca na Heineken Open'er Festival 2012.

Midnight City jak na kawałek z niszowych rejonów muzycznych może pochwalić się sporą ilością wyświetleń na YouTube - prawie 8 milionów.
Zapraszam do odsłuchu ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz