czwartek, 13 lutego 2014

Open'er Festival 2014 - raport nr 8

Ależ entuzjastycznie zareagowałem, gdy dowiedziałem się, że kolejną ogłoszoną nazwą, która pojawi się ciałem i duchem w Gdyni będzie zespół Interpol. Czołówka moich najnajnajszych artystów. Ostatni raz widziałem ich wtedy.
Weźmy takie interpolowe Turn on the Bright Lights. Są płyty, które zna się od pierwszej do ostatniej sekundy. Debiut nowojorczyków to dla mnie coś więcej niż zwykły album. Pozostałe płyty też niezwykle szanuję. Ostatnie wydawnictwo jest trochę słabsze, ale są na nim perełki. Mając w perspektywie nadchodzący nowy album nowojorskiego zespołu jaram się podwójnie i niecierpliwie czekam zarówno na świeżuchny długograj i letni koncert.

Interpol zagra 2 lipca na Open'er Stage.

Ponadto ogłoszono rodzinną kapelę składającą się z pięknych młodych dam - HAIM oraz elektroniczno-rockowy rarytasik w postaci Darkside.

HAIM i Darkside zagrają w Tent Stage. HAIM (2 lipca), Darkside (3 lipca).

Pan Ziółkowski trzyma rękę na pulsie. Same gorące nazwy. Interpol z nową płytą, HAIM jako jedne z najciekawszych debiutów ostatniego roku i Darkside, o którym dużo się mówiło i wciąż mówi się dobrze.

Do odsłuchu Interpol w najlepszej formie. Say Hello To The Angels z pierwszej płyty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz