czwartek, 10 marca 2011

CCC czyli Czwartkowy Cykl Coverowy XVI

Ludzie zaczepiają mnie na ulicy, w autobusach, przy zakupach w spożywczaku, wydzwaniają do mnie po nocach i zawalają mi telefon smsami. Czemu? Chcą zadać mi następujące pytanie: "Panie Boltzu, co pojawi się w najbliższym Czwartkowym Cyklu Coverowym?" A ja za każdym razem odpowiadam, że to tajemnica, że okaże się w czwartek i mówię, że czwartek już niedługo i proszę o jeszcze trochę cierpliwości.
Jest prawie tak jak napisałem. Prawie. Wiecie jak z tym "prawie" bywa ;)

Do rzeczy Panie Boltzu! Dzisiejszy cover i zeszłotygodniowy posiadają wspólny mianownik. Mianownik, którym jest postać Jimiego Hendrixa. Kto podjął się wyzwania i nagrał własną wersję utworu Little Wing?
Brytyjskie trio łączące pokolenia - The Brew. Od najstarszego do najmłodszego: Tim Smith, Kurt Smith (syn Tima) i Jason Barwick (kumpel Kurta). Trzej panowie tworzą fantastyczny, blues rockowy kolektyw. Efekt połączenia młodzieńczej fantazji Jasona i Kurta z doświadczeniem Tima z marszu wkradł się do mojej muzycznej czasoprzestrzeni. Chciałbym wyróżnić Jasona Barwicka za jego niebagatelne umiejętności obsługi gitary. Chłopak jest genialny! Co Wam będę mówił. Przekonajcie się na własne uszy ;D The Brew i kawałek Little Wing



Na szczęście pobliskie Piekary Śląskie upodobały sobie ich twórczość i 14 kwietnia 2011 po raz kolejny zawitają do tamtejszego Ośrodka Kultury "Andaluzja". Już rok temu planowałem udać się na ich koncert, ale jednak zrezygnowałem. Tym razem nie odpuszczę i postanowiłem doświadczyć The Brew na żywo. Do zobaczenia w Piekarach ;D

1 komentarz:

  1. Niebagatelne umiejętności to delikatnie powiedziane - gość jest przetypem! Bardzo fajny cover Oglądałam z ustami prawie jak na reklamie Danio czy czegoś tam. pozdro

    OdpowiedzUsuń