czwartek, 31 marca 2011

CCC czyli Czwartkowy Cykl Coverowy XVIII

W ten czwartek wujaszek Boltz w Czwartkowym Cyklu Coverowym zaserwuje piosenkę-odmóżdżacz. Tak troszku w klimacie prima aprilisowym. Wymyśliłem, że w przeddzień dnia wielkiej blagi nie mogę wrzucać nic pompatycznego, poważnego czy wręcz smutaśnego. Pójdziemy w drugim kierunku. Euforia! Szaleństwo! Oglądasz i myślisz: "To się nie godzi!" ;D

Dzisiejszy cover nazywam poprawiaczem humoru. Za każdym pieprzonym razem gdy go odtwarzam kąciki ust wędrują w górę. Brett Domino, czyli człowiek, któremu poświęcam XVIII edycję CCC ma w sobie, nazwijmy to "pierwiastek śmieszności", który sprawia, że jego zabawa muzyką przysparza wiele radości słuchaczowi. Jakiś czas temu trafiłem na zacny filmik na YouTube z brytyjskiego Mam Talent. Filmik zawierał występ Brett Domino Trio . Oj tak. Wielokrotnie oglądałem ten filmik. Uwielbiam ludzi, którzy mają do siebie dystans. Piękna sprawa, że z pozoru frajerskie, skazane na porażkę oblicze 3 chłopaków i tak podbiło publiczność. Dobry "dżołk" jest w cenie i ludzie go docenią.

W programie Britain's Got Talent wykonali cover MJ'a, a ja z kolei na dziś wybrałem cover Lady Gagi. Posłuchajcie jak brzmi jej wielki przebój Bad Romance w wykonaniu Bretta Domino wyposażonego w dwie skrzyneczki wydające dziwne dźwięki i kumpla do pomocy ;)





1 kwietnia wkręcajcie ludzi ile wlezie. Pamiętajcie, że wkręcając możecie być również wkręceni. Tako rzecze Pan Boltz ;P

1 komentarz: