piątek, 25 stycznia 2013

Heineken Open'er Festival 2013 - Raport nr 2

Wstaję, przecieram oczy, idę siku, odpalam lapka, lapek ma zawias, zaczyna działać i ryps! Cóż moje oczy właśnie zauważyły. Patrzę i uwierzyć nie mogę. Apeluję do moich własnych oczu. Nie igrajcie ze mną! Tylko, że one tylko mówią jak jest...
Na oficjalnym FB Heineken Open'er Festival pojawiła się informacja, że 7 lipca odbędzie się muzyczny after z... Rihanną. Koncert będzie miał miejsce na terenie festiwalu, czyli Lotnisku Gdynia-Kosakowo. Openerowi karnetowicze mają wstęp za darmo. Ba, Ci, którzy zakupili/zakupią karnet z polem namiotowym mogą na nim nawet zostać dodatkowy dzień. Działanie pola zostanie przedłużone do 8 lipca.
Dla osób nieposiadających karnetu na Open'era 2013 ceny biletów wyglądają następująco:

198 PLN - teren lotniska
258 PLN - Golden Circle (strefa przy scenie)

I co Wy na to moi drodzy czytacze? 07.07.2013 - Rihanna jako after Heineken Open'er Festival 2013?
Nie rzucam hejtami. Może nawet się wybiorę (jak za darmo to choćby na chwilę można wpaść ;))



6 komentarzy:

  1. Coś francuskiego znalazłoby się w Czasoprzestrzeni?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie to zszokowało! Fanem nie jestem ale niektóre melodie wpadają w ucho. JA z pewnością jej nie zobaczę ale czekam na relację jak wypada na żywo, czy da się tego słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również czekam na relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obczaję, posłucham i wspomnę w relacji ;) || Czy coś francuskiego? Nic mi ostatnio z Francji nie wpadło do odtwarzacza. Coś godnego polecenia? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. podobno "za darmo umarło", a tu pacz! Taki gyszynk od Alter Artu ;)
    Też chyba pójdę na ten koncert. A co!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cza iś chopie. Nie ma innej opcji. Jak dają to cza brać ;)

    OdpowiedzUsuń