czwartek, 17 stycznia 2013

Heineken Open'er Festival 2013 - Raport nr 1

Jedno ogłoszenie - czterej artyści. Trzech z zagranicy, jeden (właściwie jedna) z Polski. Dwa razy elektronika, raz psychodeliczny rock i rockowo-elektroniczny muzyczny przytyk przywarom Polaków. Trzej artyści na Scenę Namiotową. Jedna, polska na Main Stage.
Kolejno:

Animal Collective - 06.07 (Tent Stage)
Disclosure - 05.07 (Tent Stage)
Tame Impala - 04.07 (Tent Stage)
Maria Peszek - ? (Main Stage)

Jeszcze w niedzielę po koncercie Marii Peszek mówiłem, że jest murowaną kandydatką na HOFa 2013. Celowałem w Maina. Trafiłem!
Animale i Disclosure bez większych westchnień, ale za to Tame Impala! Czekałem na nich. No i w sumie się doczekałem ;D

Z tego wszystkiego to nie wiem czy będą za tydzień jakieś ogłoszenia czy nie, ale chyba Ziółkowski wspomniał, że już za tydzień wpadnie do Programu Alternatywnego.

Tame Impala z nowej płyty. Ryps!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz