środa, 2 stycznia 2013

Zawsze chciałem mieć balkon...

Całe życie w kamienicy. Nie narzekam, bo mnie tam taki stan rzeczy odpowiada. Zabytek w końcu. Magdeburgowy czy czyjśtam. Tylko, szkoda, że nie mam balkonu. Ach jak żałuję! Ciskam szklankami z Nutelli w ściany z rozpaczy. Nie no. Zawsze chciałem mieć balkon. Zapraszałbym muzyków, nagrywałbym filmiki i wrzucałbym na Jutjuba. Luźno. Ktoś się tym zajął i chwała im za to. Nasz ojczyźniany stolycowy BalconyTV Warsaw zaprasza na wystający element architektoniczny interesująco muzykujących muzyków i nagrywa ich poczynania. Tym razem na balkonie stanął Bartek Pokrywka z Tape Reels. Jak już wspominałem przy okazji przedświątecznego koncertu Mouga + Tape Reels w Yazzie (było godnie - palce lizać), tarnogórskie trio wygrało ostatnio konkurs dla młodych zespołów organizowany przez Europejskie Targi Muzyczne CJG. Jak poradził sobie wokal i gitara Tape Reelsów w BalconyTV Warsaw? Przekonajcie się sami. Odd mind z pierwszej EPki w wersji akustycznej. Ja jestem ukontentowany. Wielce ukontentowany. Jak zawsze z resztą. Tape Reels to świetna kapela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz