poniedziałek, 28 marca 2011

Ukryte, czyli singiel promujący nową płytę Myslovitz

Część informacyjna:

Z radością informuję, że możecie sobie zaznaczyć kółeczkiem 31 maja 2011 w kalendarzu i dopisać "nowa płyta Myslovitz". Pięć lat po wydaniu ostatniej płyty długogrającej Happiness Is Easy zespół z Mysłowic zdecydował się skomponować nowe dzieło. Otrzymało ono nazwę Nieważne jak wysoko jesteśmy.... 26 marca miała miejsce premiera singla promującego nowy longplay Myslovitz.
Poniżej prezentuję świeżutki singiel gigantów polskiej sceny alternatywnej. Przed Wami utwór Ukryte.






Część, w której Pan Boltz wyraża swoją opinię:

Czułem w kościach, że tak to się skończy. Myslovitz mocno flirtuje z elektroniką. Czy to korzystne połączenie? Bazując na świeżutkim singlu jestem zaintrygowany. Kawałek Ukryte znalazł moje uznanie i uważam, że nadchodząca płyta może sprostać oczekiwaniom (znowu!).

Część, w której Wy wyrażacie swoją opinię:

Komentujcie w komentarzach ;]

2 komentarze:

  1. Ja nie wiem co oni mają z tą elektroniką nagle. Nie dość, że Radiohead poszło w tą stronę, to teraz jeszcze oni. Wolę ich na bardziej surowo, już Happines is easy mi nie podeszło. Także ja nie czekam niecierpliwie na płytę, ot co : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem zacny kawałek, nie powiem, że nie!

    OdpowiedzUsuń