poniedziałek, 24 października 2011

Dla takich kawałków warto oglądać reklamy (wejście nr 3)

Wyciągając do Was pomocną dłoń służę ogłoszeniem muzycznym. Ogłaszam wszem i wobec, iż w reklamie supermarketu Lidl użyto kawałka projektu Mark Ronson & The Business Intl - Somebody to Love Me (feat. Boy George and Andrew Wyatt). Jest na czym ucho zawiesić. Gdzieś tak z 3 razy zabierałem się do sprawdzenia, co to za smakowity utwór pobrzmiewa z telewizora. W końcu w weekend dopiąłem swego i jak się okazało moja muzyczna czasoprzestrzeń została wzbogacona bardzo wartościowym nabytkiem. Zaprawdę zacny kawałek. Imię i nazwisko Marka Ronsona przewinęło mi się kilka razy tu i ówdzie, ale nigdy nie zagłębiłem się w jego dokonania. Niechaj ten reklamowy bodziec stanie się zaczątkiem pięknej muzycznej przygody z Markiem Ronsonem. Czego i sobie i Wam życzę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz