wtorek, 25 października 2011

Tydzień, który koncertami stoi

Gdy zerkam na kalendarz koncertowy Pana Boltza i na eventy w nim zaznaczone na mojej niezbyt malowniczej facjacie pojawia się jakże malowniczy uśmiech. Środa – koncerciwo, piątek – koncerciwo, sobota… A jakże! Również koncerciwo! Wszystko zaczyna się już jutro w Tarnogórskim Centrum Kultury. W środę o 19:00 odbędzie się czwarta odsłona cyklu posTroCK. Zagrają Valerian Swing (Włochy) i Late Night Venture (Dania). Jesteście ciekawi jak gra się muzykę post-rockową we Włoszech i w Danii? Wbijajcie! Na tyle na ile jestem poinformowany bileciki na koncert jeszcze można nabyć u przemiłych Pań w recepcji TeCeKu (15 złotych w przedsprzedaży, 20 złotych w dniu koncertu).

Dwa dni później, 28 dnia miesiąca października tarnogórski zespół O’reggano z charyzmatycznym Kubą Nyczem (tak, tak to ten 27-letni bezrobotny z Mam Talent i X Factor) da popis swoich muzycznych umiejętności w Klubie Galerii Drukarnia (były Detox) na ul. Piłsudskiego 13. Gig rozpocznie się o 20:00, a wjazd kosztuje 10 zł. W cenie 1 (słownie: „ jeden”) browar.

Na koniec 29 października o 19:00 majestatyczny Kult w Spodku. Grupa Kazika Staszewskiego uskutecznia "Trasę okołopaździernikową", podczas której nie może zabraknąć występu w Katowickim Spodku. Wjazd na płytę kosztuje 50 złotych, lecz w dniu koncertu cena rośnie o 10 zł. Ukłon w stronę mojej kuzynki Kasi i jej świeżo upieczonego męża Olka za bardzo trafiony prezent urodzinowy ;]

Mam nadzieję, że do zobaczenia, na którymś z wyżej wymienionych wydarzeń ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz