czwartek, 13 października 2011

Kuba Nycz – człowiek, dzięki, któremu Małgorzata Foremniak naraziła się tłumom widzów Mam Talent


Część widzów Mam Talent może kojarzyć tarnogórzanina z wyróżniającego się spośród innych wykonów występu w X Factor. Ach, podśpiewywało się pod nosem brawurowo zaprezentowany przez Kubę Nycza utwór Up & Down. Niestety nie udało mu się przejść dalej, ale Kuba postanowił spróbować sił w innym talent show. 
Po raz kolejny przejaw jego zjawiskowości ujrzeliśmy w 4 edycji Mam Talent. Jegomość z Tarnowskich Gór zaprezentował się następująco: klikacie-oglądacie.

Agnieszka Chylińska „kupiła” Kubę w całości, nawet Robert Kozyra dostrzegł, że mamy do czynienia z kimś niebagatelnym. A Małgorzata Foremniak? Przez internet przelała się fala dezaprobaty wobec niekorzystnej dla Nycza decyzji Doktor Zosi z popularnego serialu Na dobre i na złe. Jak można powiedzieć Nyczowi „nie”?! Że niby nie będzie miał, co pokazać w następnym etapie? Oj coś mi się wydaje, że kto, jak kto, ale Kuba przygotuje na odcinek live kolejny występ zapadający w pamięć. Ups, wygadałem się. Chociaż… Przecież i tak już każdy o tym wie. Swoista tajemnica poliszynela.  Już dawno po ostatecznych obradach jury. Kuba Nycz na przełomie października i listopada zaśpiewa dla milionów przed telewizorami w odcinku na żywo!

Warto wspomnieć, że tarnogórski zespół O’reggano gdzie Kuba Nycz jest frontmanem 7 listopada 2011 planuje wydać drugi album. Następczyni debiutanckiego albumu Nocą będzie nosić nazwę Za dnia. Oto przedsmak tej płyty. Kawałek (za przeproszeniem) Stare baby ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz