czwartek, 1 maja 2014

Open'er Festival 2014 - raport nr 16

Najsampierw czajcie to.


Chciałem Wam pokazać skrina mojego posta z openerowego forum na lastfmie. Nazwy, które zostały już ogłoszone ubrałem w prostokąty. Jestem wróż Boltzczysław xD

Anyway.

Najnowszym prostokątem jest australijski zespół Jagwar Ma, który już w zeszłym roku grał na parkingu obok pola namiotowego z auta mojego kompana festiwalowego. Przepowiadałem. Pamiętam jakby to było wczoraj. "Za rok zagrają tu na żywo". No i zagrają. 3 lipca na scenie Alter Stage.

Ponadto do lajnapu Open'era 2014 zostali dodani (dwukropek)

Fair Weather Friends
Pablopavo i Ludziki
Eric Shoves Them In His Pockets
Hatti Vatti & Lady Katee
Coldair

Smaczne ogłoszenia. Robi się coraz ciekawiej.

Do odsłuchu Jagwar Ma i The Throw.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz