wtorek, 27 maja 2014

Na koniec maja tarnogórska funk-rockowa zgraja

Uszanowanie! Bo ja to tylko chciałem zasygnalizować, iż zaistniała taka koncertowa sytuacja cykliczna, co to się nazywa 42-600. W ramach tego wydarzenia w Tarnogórskim Centrum Kultury grają niszowi artyści z Tarnowskich Gór. Tak się składa, że 27 maja o 19:00 odbędzie się kolejny gig opatrzony kodem pocztowym miasta Gwarków.

Na maj wybrałem zespół rockowy, ale to nie jest zwykła kapela grająca rocka. Oj, nie. Oni mają w sobie funk. Nie wahają się wymieszać go z rockiem i jak na moje ucho robią to umiejętnie.
Byłem wielce uradowany, gdy Clumsy Warlocks zgodzili się zagrać w 42-600. Uważam, że zasłużyli na występ swoją determinacją i pracą włożoną w rozwój. Clumsy Warlocks nie zatrzymali się na odtwarzaniu cudzych piosenek tylko poszli w stronę autorskich nagrań. Osobiście bardzo to cenię. Owocem wspomnianej pracy jest wydana w tym roku EPka Earsplitting Play zawierająca 7 utworów.

27 maja o 19:00 Clumsy Warlocks stawią się w TCK, aby pokazać swoje muzyczne umiejętności. Podobnie jak November Might Be Fine (grali w kwietniowej odsłonie Muzycznego kodu pocztowego) postanowili zaprosić na scenę kilku gości, którzy wesprą ich w poszczególnych piosenkach. Kto dostał zaproszenie od CW? Oto lista gości:

Dominik Dudała
Maciej Gustowski
Rafał Drewniak
Krzysztof Pyka
Piotr Dziuk

Hm. Kto wie, może mają jeszcze jakiegoś asa w rękawie? ;)

No to co? Widzimy się? ;)
Bileciki dostępne są w kasie biletowej TCK w cenie 4 i 5 złotych.

Link do wydarzenia na FB


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz