czwartek, 2 lutego 2012

CCC czyli Czwartkowy Cykl Coverowy XXX

30 edycja Czwartkowego Cyklu Coverowego! Przygotowałem coś specjalnego, ale podejrzewam, że większość z Was już ten cover słyszała i widziała. 45 milionów wyświetleń na YouTube (stan na 02.02.2012) o czymś świadczy. Nawet w Teleexpresie nie omieszkali o rzeczonej przeróbce wspomnieć. Zaznaczam, że oko przy tym coverze również się przyda. Jakbym powiedział, że 5 osób gra na jednej gitarze kazalibyście mi popukać się po czole. A jednak. Przekonajcie się na własne oczy. Grają, śpiewają i nieźle im to wychodzi.
Zarzucicie, że osłuchane. Poruszycie się na samo wymienienie nazwy artysty. Mrukniecie pod nosem "Wczas, wczas...". Trudno. Uważam, że cover Gotye Somebody That I Used To Know wykonany przez kanadyjską formację Walk Off the Earth jest swoistym zjawiskiem, a ja czegoś takiego w muzyce poszukuję. Powiem więcej. Oryginał bardzo mi się podoba. Jeno przez znacznie za dużą ruchawkę objawiającą się z wszędobylskością tejże zacnej piosenki po prostu mi się przejadł. Podejrzewam, że nie tylko mnie.
Całe to zamieszanie nie zmienia faktu, że utwór z nowej płyty Gotye jest świetna, a cover Walk Off the Earth nadaje jej nowej jakości.

2 komentarze: