czwartek, 12 stycznia 2012

Dwoistość w jedności - wernisaż K. Musiała + koncert PCTV

Z dumą stwierdzam, że 20 dzień roku 2012, a za razem 20 dzień miesiąca stycznia będzie obfitować w ociekające zacnością wydarzenia artystyczno-muzyczne. Epicentrum tych zdarzeń umiejscowiono w Tarnowskich Górach, a dokładniej w Tarnogórskim Centrum Kultury.

Jaram się tym jak w momencie, gdy wyciągnąłem z Laysów ostatniego brakującego Pokemona z najpierwsiejszej serii. Ale mniejsza o mnie. Tutaj rozchodzi się o sztukę. W piątek 20 stycznia, równo o 18:00 w Galerii Przytyck, która znajduje się w Tarnogórskim Centrum Kultury rozpocznie się wernisaż prac Krzysztofa Musiała pod tytułem "Miasto". Tutaj powiem tylko, że chwilowo miałem przyjemność zobaczyć już te prace na żywo i nie mogę wyjść z podziwu nad ich korzystnym wyglądem. Jeżeli chodzi o malarstwo jestem laikiem, ale od tych obrazów, aż zionie jakością.
Ale to jeszcze nie wszystko!

Brawa dla Marty Burian, czyli osoby trzymającej pieczę nad TCKową Galerią Przytyck za inicjatywę. To ona stoi za tą dwoistością w jedności. "Fajnie by było połączyć imprezę wernisażową z wydarzeniem muzycznym" - rzekła do mnie. Z wielkim zaszczytem i honorem podjąłem się wyszukania odpowiedniego artysty, który wpasowałby się w miejski klimat prac Krzysztofa Musiała. Dziękuję za zaufanie!

Gdy zgromadzenie obejrzy prace nadejdzie czas na drugą atrakcję wieczoru - koncert Płaciu Cowbell Television!
Marcin Płatek, znany jako Płaciu krzewi w Polsce elektroniczny "hałas" zwany nu ravem. W projekcie Płaciu Cowbell Television słychać wpływy chociażby kanadyjskiego duetu Crystal Castles oraz polskiego zespołu Cool Kids of Death. Młody Częstochowianin czerpie od najlepszych.
Wystawiłem na ciężką próbę mój i tak sponiewierany żołądek. To ja otagowałem na lastfmie Płaciu Cowbell Television, jako "jesli on nie bedzie wielki to kupię kapelusz i go zjem". Ale ja nie panikuję. Ustaliliśmy, że nie mam się o co martwić i zapewnił mnie, że zrobi wszystko, aby moje proroctwo się ziściło. Trzymam za słowo. Mam nadzieję, że doświadczenie zebrane podczas koncertu na OFF Festival 2011 (tak, tak zagrał w poprzednim roku na OFFie) i supportowanie Much i Cool Kids of Death zaowocuje w przyszłości.
Przybywajcie i dajcie ponieść się tanecznej ekstazie! Rekomenduję, polecam i zapraszam!


Blisko 10 miesięcy temu PCTV przebojem wtargnął w moją muzyczną czasoprzestrzeń. A wszystko zaczęło się od utworu Karmel. Szacun od pierwszego usłyszenia.





Klikajcie tutaj i ściągajcie za darmo utwory PCTV.
Warto zapoznać się z nimi przed koncertem. Ugośćcie te emepetrójki na swoich twardych dyskach ;D

Na deser rzućcie okiem na plakat nadchodzącego wydarzenia. Ładny, nie?

Image and video hosting by TinyPic

3 komentarze: