piątek, 13 stycznia 2012

Pan Boltz vs. szklane drzwi

Jeżeli ktoś z Was był dzisiaj koło 13:35 w siedzibie ING w Tarnowskich Górach na ulicy Sobieskiego i słyszał nagły huk, odgłos zderzenia się z czegoś z czymś i zastanawiał się, co było powodem tego hałasu. No cóż, to byłem ja. Wpadłem na szklane drzwi. Zamyśliłem się, nie zauważyłem ich no i ryps. Ja to jednak łamaga jestem ;D Bilans bliskiego kontaktu ze szklanymi drzwiami? Prawe kolano mocno opuchnięte, guz na głowie i przygryziony język. Podsumowując jestem dla siebie samego zagrożeniem ;P Ależ osoby przeglądające filmy z monitoringu będą miały ubaw! Mam nadzieję, że filmik nie wypłynie do internetu, bo komicznie musiało to wyglądać ;D

W ramach ciekawostki w 2012 roku będą aż 3 piątki wypadające w 13 dzień miesiąca. Ten, który trwa, następny będzie w kwietniu, a kolejny w lipcu. Strach się bać ;P

Stop! Koniec bredzenia o zabobonach. Mam do sprzedania dwa zacne muzyczne newsy.
Numer jeden:
Słyszeliście, że kolejnym mocnym punktem Heieneken Open'er Festival 2012 będzie długo wyczekiwany przez polską publiczność duet Justice? Klawo, nieprawdaż? Wreszcie mam motywację, żeby porządnie się za nich wziąć. Civilization z nowej płyty brzmi fantastycznie.




Numer dwa:
Katowicki OFF Festival, którym steruje Artur Rojek został doceniony i zgarnął nagrodę European Festival Awards za najlepszy średniej wielkości festiwal w 2011 roku. Gratulacje!
Przypominam, że 20 stycznia w TCK zagra część składowa nagrodzonego festiwalu, człowiek, który pojawił się na OFF Festival 2011 - Płaciu Cowbell Television. Więcej o tym wydarzeniu dowiecie się klikając tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz