wtorek, 3 stycznia 2012

Same dobre rzeczy

Idę sobie kulturalnie ulicą ze świeżo zakupionym, styczniowym Teraz Rockiem (szacunek dla ludzi tworzących to pismo - odwalacie kawał dobrej roboty!). Idąc przeglądam zawartość gazety ryzykując kolizję z bliżej nieznanym przechodniem, albo wdepnięcie w coś, co należy bezwzględnie omijać. Nie przeszedłem 10 metrów, aż tu nagle z frontu dobiega mnie zawadiackie zapytanie: "Co tam piszą ciekawego?" - zapytała pewna starsza dama, którą chyba każdy Tarnogórzanin kojarzy z widzenia. Czasami daje się we znaki, ale tym razem została solidnym bodźcem do powstania tegoż mniej lub bardziej zacnego wpisu. Na jej pytanie bez zastanowienia rzuciłem: "Same dobre rzeczy". "Co?" - nie dosłyszała. "Same dobre rzeczy!" - powtórzyłem jeszcze bardziej donośnie. Odpowiedź ewidentnie ją usatysfakcjonowała, a ja nie minąłem się z prawdą.

No, co? Teraz Rock donosi, że Queens of the Stone Age w połowie roku 2012 wyda nową płytę. Nareszcie!
Ponadto nowa płyta Kazika Na Żywo Bar la Curva|Plamy na słońcu dostała od Teraz Rocka w pełni zasłużenie 4 i pół gwiazdki na 5.
I jeszcze relacja z koncertu The Wombats w Stodole sprawiająca, że żal mi tyłek ściska z powodu mej nieobecności na owym wydarzeniu. Z pozoru może to zabrzmieć jak zła nowina, ale cholera mam osobistą satysfakcję, że poznałem się na nich już po debiutanckiej płycie.
Więcej o Teraz Rocku ze stycznia nie powiem, zaopatrzcie się we własny zakresie ;P

Jak jesteśmy przy dobrych nowinach to mam jeszcze kilka takowych.

Informacja o The xx. W zasadzie dwie informacje. Po pierwsze The xx zagrają na Heineken Open'er Festival 2012, a po drugie szykują nową płytę. Udostępnili do odsłuchu demówkę utworu Open Eyes. Kliknijcie w ukrytego linkacza i zapoznajcie się jeżeli reflektujecie. Niezły kawałek, ale bez rewelacji.
Z dobrych rzeczy to jeszcze jutro na obiad mam leczo. A ja lubię leczo ;D

2 komentarze: