niedziela, 8 stycznia 2012

Gramy z pompą! XX Finał WOŚP w Drukarni

XX Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! Przez jednych inicjatywa wznoszona pod niebiosa, przez drugich gardzona i pozbawiana wiarygodności. Nie wdaję się w polemikę z tymi drugimi.

Muzyka jako nieodłączna część Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zabrzmi również w Tarnowskich Górach. Muzycznym łasuchom z Tarnowskich Gór i okolic polecam koncert w Drukarni na Piłsudskiego 13. Na potrzeby XX Finału WOŚP skrzyknęły się 4 zespoły z tarnogórskiej sceny muzycznej. Od 18:00 kolejno zagrają: Insomia, Heath, Another World i Absynth.

Organizatorzy koncertu zaplanowali wpleść w występy zespołów licytacje gadżetów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wbijajcie tłumnie ;)

Dodam jeszcze nic nieznaczącą historię dla Was, ale bardzo istotną dla mnie. Kilkakrotnie zbierając pieniążki do puszki z serduchem miałem przyjemność spotkać się z osobami, którym WOŚP pomógł, bądź nawet uratował życie. Do dziś mam przed oczami pewną parę z małym dzieckiem. Ich historia poparta najszczerszym uśmiechem jaki widziałem i iskierkami radości w oczach gdy spojrzeli na swoje dziecko, które żyje dzięki specjalistycznym sprzętom zakupionym przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy jest największym podziękowaniem za moją przygodę z wolontariatem. Pieniądze wrzucone do puchy naprawdę mogą przyczynić się do uratowania komuś życia. True story.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz