poniedziałek, 11 listopada 2013

Biało-czerwono

W ten biało-czerwony dzień chciałbym, aby w Muzycznej Czasoprzestrzeni pojawił się polski akcent. Daleko szukać nie musiałem, gdyż ostatnio trafiła mi się piosenka nowego projektu muzycznego Labrador Sea. "Pierwsze słyszę. A któż to?". Docierają do mnie Wasze pytania zadawane w myślach. Otóż projekt Labrador Sea tworzą Leman (Leman Acoustic) i Wojciech Żurek (Oh Ohio). Obaj Panowie już ze sobą współpracowali, a efektem wspólnych działań były 2 piosenki: Lonely Hearts i Holes. Na tym nie koniec. Już pod nowym szyldem muzycy nagrywają kolejne utwory. Pragnę zwrócić uwagę na liczbę mnogą. Według zapowiedzi udostępniona w zeszłym tygodniu piosenka Mellow Song nie będzie jedną, jedyną, samotną jaskółeczką fruwającą po niebie. Projekt Labrador Sea to pełnowymiarowy projekt, który kończy pracę nad materiałem na minialbum. Na tę chwilę nie znamy daty wydania EPki. Niech Panowie spokojnie pracują. Kierunek jest bardzo korzystny. Leman tłumaczy, że ten projekt powstał z chęci tworzenia muzyki melodyjnej i za razem surowej.

Kawałek Mellow Song został przyjęty w boltzowej Czasoprzestrzeni bardzo ciepło. Do tego stopnia, że zacząłem sobie mimowolnie nucić pod nosem. Czekam na więcej.

Przed Wami Labrador Sea i Mellow Song

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz