środa, 13 listopada 2013

Oby dobry dzień!: UL/KR

Zostajemy w Polsce. Dzisiaj proponuję duet z Gorzowa Wielkopolskiego. Zapinajcie pasy. To będzie psychodeliczny poranek ;D

Z niektórymi projektami muzycznymi mam tak, że jak ich słucham to pojawiają mi się obrazy. Hm. Może korzystniej będzie użyć słowa wspomnienia. Gdy odpalam UL/KR czuję na twarzy gorące powietrze, a przed oczami pojawia się w pełnej okazałości słońce niemiłosiernie rażące swoimi promieniami. Za UL/KR wziąłem się bezpośrednio po tegorocznym Open'erze. Ileż czasu spędziłem słuchając Ul/KR w letnie poranki! Nie żałuję ani sekundy. Było mi za to strasznie żal z powodu ominięcia ich koncertu. W relacji z Opener'a pisałem tak: " UL/KR - Przez kolejki po żarcie słyszałem raptem 1 (słownie jedną) minutę koncertu. Ale spoko, spoko. Kiedyś w końcu Was posłucham na żywo." Jak zapowiedziałem tak zrobię. 17 listopada nadarza się niesamowita okazja by swą zapowiedź ziścić. 17 dnia miesiąca listopada w reaktywowanym bytomskim Jazz Club Fantom na ul. Żeromskiego 27 (obecnie Plac Karin Stanek 1) zagrają bohaterowie dzisiejszego wpisu - UL/KR. Panowie mają rozpocząć o 21:00. Bilety w cenie 30 złotych. Widzimy się!


Do odsłuchu na dzień dobry proponuję element składowy pierwszej płyty Błażeja Króla i Maurycego Kiebzaka-Górskiego. Niechaj zabrzmi utwór Brodzę.


Czymcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz