poniedziałek, 25 listopada 2013

"MAMY KINO W TG?!"

Jest jubileusz! Post nr 300! ;D

Będzie to jeszcze jeden lokalny wpis. Wybaczycie mi? ;)
Według zapowiedzi zostajemy w Tarnowskich Górach. Pewnie zaskoczę część czytaczy z powiatu tarnogórskiego, ale od października w Tarnogórskim Centrum Kultury działa kino. "MAMY KINO W TG?!" Z małego Dyskusyjnego Klubu Filmowego Olbrzym działającego od 2009 roku w TCK wyłonił się Duży Olbrzym i na dobre zadomowił się w sali widowiskowej tejże instytucji kultury. Przy czym wciąż odbywają się projekcje w Małym Olbrzymie, czyli tam gdzie w 4 lata temu kino startowało.
"Pa czemu piszesz Pan o filmie jak poświęcam swoje kilobajty, aby poczytać o muzyce?". Ano już tłumaczę. 1 grudnia o 20:00 odbędzie się ponowna projekcja musicalu Metallica: Through The Never w 3D. Jakoś słowo musical nie pasuje w zestawieniu z nazwą Metallica, ale kij z tym, przeboleję. Lubię dziwne połączenia. Na poprzednie wyświetlenie nie udało mi się wpaść -> student studiów zaocznych pozdrawia wszystkich zgromadzonych. Bardzo żałowałem, straciłem nadzieję, że obejrzę Through The Never na dużym ekranie, a tutaj zwrot akcji! Na fejsbukowym profilu Kina Olbrzym zainicjowano akcję pod tytułem będą lajki - będzie jeszcze jedna projekcja. Wystarczająco dużo narodu kliknęło lubię to! i widzimy się 1 grudnia o 20:00 w TCK ;D

Cena takiej przyjemności to 12 złotych polskich.

Trailer Metallica: Through The Never wygląda tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz